duminică, 28 martie 2010

clipe

Mi-ai deschis ochii si acum incerci sa ma orbesti . Crezi ca daca spui " imi pare rau "ma ajuta cu ceva? Ei bine..NU! Mai rau imi face..Consideri ca ma agit prea mult pentru cat de "putin" a fost..De ce oare? Paaai..pune'ti singur aceasta intrebare :) Si gandeste'te cine a gresit si cu toate astea cine are de pierdut? De ce te'ai strofocat atat daca acum ai plecat? Asta nu cred ca o voi afla vreodata! Iar acum? Acum e prea tarziu? Ti'e frica sa incerci nu ? CE inseamna pentru tine sa incerci? Oare inseamna ceva? Incepi sa'mi arati ce nu vroiam sa vad vreodata...si asta doar ca sa te vada "prietenii" tai..Te crezi macho man? Eh..poate te crezi dar pentru mine nu esti..Nu te'am placut pentru asta..De ce te'am placut? Pai..Tu nu mi-ai spus ca esti altfel..tu ai incercat sa'mi arati..Tu erai tu..si cand erai tu nu mai era nimeni..Tu ma faceai sa cred ca pot trece peste orice .Tu erai acolo mereu..Daaar..:-j tu nu ai stiu s' oferi cand ti-a fost cerut s' incerci. Si asta nu voi intelege NICIODATA de ce..:)

2 comentarii:

  1. nu am cuvinte . Aceste ''Clipe" le-am patit si eu si stiu cum e :(:( dar sa trecem peste si sa zicem doar ca : ''Asa a fost odata."

    RăspundețiȘtergere
  2. altceva nu gasesc : " Usor de spus..greu de facut..!!!!"

    RăspundețiȘtergere